پشتیبانی

ابزار تلگرام

تیک ابزارابزار تلگرام برای وبلاگ

  • Cougar

    بن بست اردیبهشت

  • Lions

    شعر کوتاه

  • Snowalker

    داستان کوتاه

  • Howling

    بریده کتاب

  • Sunbathing

    بن بست اردیبهشت

یک سالگی من


شعر کوتاه

یک سال اضافه شد 
و من 
یک عمر اضافه کردم 
تولد 
تولد 
تولد...

 

 

#سام 

مبارک :)
مرسی 
تقدیرتقویم انسان های عادی ست
تغییرتدبیرانسان های عالی ..
زندگیتان پرازتغییرات عالی باد
زادروزتان مبارک
شادباشیدوخوب وموفق
مرسی
مبارک باشه
مرسی
شرمنده و سپاسگزار هستم از اینهمه محبت شما عزیز

من 73 ساله هستم . خیلی هم آدم باهوشی نیستم . ولی علاقه دارم که نوشته هایم را برای دو نوه که دارم (البته میدانم ارزشی ندارد ولی خوب دل است که این را از من میخواهد) به یادگار بگذارم سعی هم میکنم که کارها را به درستی انجام دهم . سه تا وب دارم که این داستانها را در آنها مینویسم . گویا خیلی حجم دارد چون دارد کم کم جا برایشان کم میشود کلی زحمت کشیدم فونتم رو ریز کردم تا حالا جا گرفته نمیدنم تازه بعدش چه کنم چون دوتا داستان دیگه هم بعد از این دارم --
سام امشب شب قدره
اره فکر کنم 
خدای جذابیت تولد شمو روتبریک میگویید همه ی سالای عمرتو قربون خدای جذابیت کنی باتشکر 
مرسی خدای جذابیت 
مبارکه :)
مرسی
مرسی از همه دوستان خوبم 
عهه از نظرات فهمیدم ... تولد مبارک :) !!
شنبه ۲۷ خرداد ۹۶ , ۱۲:۳۷ شرمندهٔ یابن الحسن
سلام 

تبریک میگم ان شاءالله سلامت باشید 
مبارک ! چیو مبارک ؟
:)
مبارک...
سلام زیبابودشادباشیدوخوب
مبارک  باشه خردادی!!
تولدته؟!چرا غمگینی؟!

بیخیال...بخند! :)
تو مگ 28 ام نیستی؟؟؟؟

تولدت ب شادی اقای سام :)))))
مبارک باشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بن بست اردیبهشت

محفلی با طعم
شعر، هنر، ادب...

مرسی از حضور
گرمتان
بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت
پیوندهای روزانه
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
پربیننده ترین مطالب
آرشیو مطالب