پشتیبانی

ابزار تلگرام

تیک ابزارابزار تلگرام برای وبلاگ

  • Cougar

    بن بست اردیبهشت

  • Lions

    شعر کوتاه

  • Snowalker

    داستان کوتاه

  • Howling

    بریده کتاب

  • Sunbathing

    بن بست اردیبهشت

شعر از بابک زمانی

به جنگ که فکر میکنم

زخمی می شوم.

به کویر که فکر می کنم

تَرَک برمی دارم.

به آسمان که فکر می کنم


پایین می افتم

و هر وقت به جنگل می اندیشم

گله ای از گوزن ها از رویم رد می شود.

 

جرأت فکر کردن به تو را ندارم.

"دریا"

نام عمیقی برای یک معشوقه است

و من

هیچوقت شنا کردن بلد نبوده ام..

_________________________________

 

بابک زمانی

واییییی محشره :)
مرسی
ها دیگه اسمش دریاست اینم شنا بلد نیست غرق میشه 
اره اینم حرفیه 
به نظر من به جای اینکه وقتی به آسمون فکر میکرد به پایین می افتاد
میشد وقتی به آسمون فکر کنه پرواز کنه
و وقتی که به کویر فکر میکنه آسمون شب کویر رو تصور کنه


اما
شعر زیبایی بود


موفق باشید
اوهوم اینم هست 
بسیار عالییییییییییییییییییی
فدای تو
بی نهایت قشنگ بود
مرسی
دوشنبه ۱ خرداد ۹۶ , ۲۰:۳۶ شرمندهٔ یابن الحسن
خیلی زیبا بود ، طیب الله 
مرسی
خوش به حالش خخخخ
خوش به حال معشوقه شاعر؟؟
خیلی زیباستـ ❤
مرسی از حضورت
چه قشنگ!!!
خودم واقعا دوستش دارم 
وقتی اولین بار خوندم بدنم مورمور شد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بن بست اردیبهشت

محفلی با طعم
شعر، هنر، ادب...

مرسی از حضور
گرمتان
بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت
پیوندهای روزانه
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
پربیننده ترین مطالب
آرشیو مطالب