پشتیبانی

ابزار تلگرام

تیک ابزارابزار تلگرام برای وبلاگ

  • Cougar

    بن بست اردیبهشت

  • Lions

    شعر کوتاه

  • Snowalker

    داستان کوتاه

  • Howling

    بریده کتاب

  • Sunbathing

    بن بست اردیبهشت

دورت بگردم؟



بیا خاص باشیم 

بیا وسط یک جمع دوستانه 

چشم هارا گرد کنیم 

من ابروی راستم را که بالا انداختم

تو چشمهایت را کمی غمگین کنی!

و هیچکس نداند

که من پرسیده ام 

دورت بگردم؟


#حامد_نیازی


یه خبری دیگه  خخخخخخ

همین دور گشتنااااا ها و اخم کردنا و اینا دیگه 😄

از خندتون معلوم است :) مچتون رو گرفتم 😎 خب انشالله کی برای من و بقیه بچه ها شیرینی میخرین؟🍣🍬🍫🍩🍮🍭
خواهشها خامه ای باشه که خوشمزه تر هست :)  و من  دوست دارم.

زندگیتون پایدار و قشنگ😇

شیرینی چ قابلی داره خخخخ
ممنون همچنین عزیز
شعر های این مدلی میذارین؟😎

خبری ست ؟ 

ولی خیلی قشنگ بود.
چه خبری ارام؟؟ خخ :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بن بست اردیبهشت

محفلی با طعم
شعر، هنر، ادب...

مرسی از حضور
گرمتان
بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت
پیوندهای روزانه
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
پربیننده ترین مطالب
آرشیو مطالب