پشتیبانی

ابزار تلگرام

تیک ابزارابزار تلگرام برای وبلاگ

  • Cougar

    بن بست اردیبهشت

  • Lions

    شعر کوتاه

  • Snowalker

    داستان کوتاه

  • Howling

    بریده کتاب

  • Sunbathing

    بن بست اردیبهشت

احمد شاملو روحت شاد

شعر کوتاه شاملو

کیستی که من 

اینگونه به جد

در دیار رویاهای خویش

با تو درنگ می کنم ...

 

#احمد شاملو

#روحت_شاد_مرد_بزرگ

کیستی که من اینگونه بی تو بی تابم 
شب از هجوم خیالت نمی برد خواابم 
زیبا یود
سالگردشونه؟
اره 
سه شنبه ۳ مرداد ۹۶ , ۱۵:۳۱ ما جــــــــღــــــدہツ
روحش شاد
باز هم عالی...
عالی بود
روحش شاد
مرسی
عالی
روحش شادیادش سبز
مرسی

با زمزمه ی تو

اکنون رخت به گستره‌ی خوابی خواهم کشید

که تنها رویای آن

تویی …"احمد شاملو"

ممنون از انتخاب عالى و محشرت

مرسی
روحش شاد و یادش گرامی
مرسی

من به آمار زمین مشکوکم تو چطــــــــــور ؟
اگر این سطح پر از آدمهاســـــــــــــــــــــت
پس چرا این همه دلها تنهاســـــــــــــــت ؟

.

بیخودی می گویند هیچ کس تنها نیست
چه کسی تنهانیست ؟ همه از هم دورند
همه در جمع ولی تنهاینـــــــــــــــــــــــــــــد

.

من که در تردیدم تو چطور ؟
نکند هیچکسی اینجا نیســـــــــــــــــــــــــت

    " سهراب سپهری "

مرسی عالی بود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بن بست اردیبهشت

محفلی با طعم
شعر، هنر، ادب...

مرسی از حضور
گرمتان
بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت
پیوندهای روزانه
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
پربیننده ترین مطالب
آرشیو مطالب