پشتیبانی

ابزار تلگرام

تیک ابزارابزار تلگرام برای وبلاگ

  • Cougar

    بن بست اردیبهشت

  • Lions

    شعر کوتاه

  • Snowalker

    داستان کوتاه

  • Howling

    بریده کتاب

  • Sunbathing

    بن بست اردیبهشت

حال من

شعر کوتاه

حالم چون 

 

آخرین برگ مانده بروی درختی ست 

 

که از افتادن و نیفتادن 

 

هراس دارد

 

 

 

#سام 

چه درد ناک
دنبال شدید ❤
البته من خودم چنین فداکاری رو دوست دارم ....
شما رو نمیدونم... به زودی...
ما یه درس داشتیم آندره ژید گفته بود انسان هرچی سختی بیشتر بکشه طلای وجودش ناب تر میشه و درخشنده تر.. شاید بعضیا راحت و بدون زحمت زندگی کنن ولی انسانی که سختی کشیده گوهر وجودش ناب میشه :))) اون روز خوب خیلی زود میاد مطمئنم
اینوقبول دارم 
ما یه چیزی تو زیست داریم به نام بقای ژن اگر اون برگه بیوفته شاید خودش تجزیه بشه و اثری ازش نمونه اما در اصل با رفتنش به خاک باعث تغذیه خاک و رشد بقیه گیاها
یعنی باعث میشه اون ژن مشترکش بیشتر به نسل های بعد منتقل بشه
یه جور فداکاری می کنه ولی یادش همیشه در ژن همه یا همون ذهن ما میمونه.
ببخشید اگه متوجه نشدی یدفعه یادم افتاد گفتم به شماهم بگم :)))
متوجه شدم منم رشتم تجربی بوده 


ولی ایا ماها به دنیا اومدیم که پلی برای دیگران باشم 


اون یه روز خوب کی میاد برای من؟؟
یعنی یه حالت بلاتکلیفی :((((
اوهوم اره 
 پس باید رفت به ناشناخته ها و تنها نموند:-)
ترس بزرگترین دشمن بشری بوده 

اره شاید رفتن بهترین راه باشه 
چه دردناک:(
هی هی هی هی
به نظرم اتفاقا یه برگ پاییزی تک رو شاخه خیلی خوب دیده میشه
اره عین  یه ادم تنها یه جور انگشت نماست
 آینده هم یکی از ناشناخته هاست کلا ناشناخته ها ترس دارن 
ترس بدتر موندن تو جایی ای که دیده نشی
 شاید اگر بری سبز بشی ولی اگر بمونی تا ابد ترس از افتادن و نیفتادن داری
اینده همیشه ترس داره 
 بر گ پاییزی گاهی باید افتاد تا با تولدی دوباره سبز شد
تنهایی چیز بدیه از رفتن و موندن میترسی 

رفتن یعنی ورود به دنیا ناشناخته موندن همیعنی عذاب
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بن بست اردیبهشت

محفلی با طعم
شعر، هنر، ادب...

مرسی از حضور
گرمتان
بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت
پیوندهای روزانه
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
پربیننده ترین مطالب
آرشیو مطالب