پشتیبانی

ابزار تلگرام

تیک ابزارابزار تلگرام برای وبلاگ

  • Cougar

    بن بست اردیبهشت

  • Lions

    شعر کوتاه

  • Snowalker

    داستان کوتاه

  • Howling

    بریده کتاب

  • Sunbathing

    بن بست اردیبهشت

یاد من

شعر

کی یاد من رفت از دلش
    
الله واعلم

#مولانا

از دل کیییی؟

زیباســــت
جمعه ۱۱ اسفند ۹۶ , ۱۷:۲۸ سیّد محمّد جعاوله
کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
باید پرسید
این مولانا خودش عشقته
چه زیبا بود مرسی
زیبا بود مثل سابق 
مولانا که حرف نداره :)
جسارتا ”اللهُ اعلم“ درسته!
مرسی ولی در کل نگارشش برای زیبایی بوده نه تغییر مفهوم
چقدر زیبا بود جناب سام گمنام 😐⁦🖐🏿⁩
سه شنبه ۸ اسفند ۹۶ , ۱۵:۴۰ ◈ ☼ ᶋᶏᶉῌád vᾐ ☺ ◈ ‌‌‌
چه زیبا...
چه وب قشنگی :)
من عاشق شعر و ادبیاتم...
فکر نمی‌کردم با این موضوع وب پیدا کنم تو بیان...
فداتون 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بن بست اردیبهشت

محفلی با طعم
شعر، هنر، ادب...

مرسی از حضور
گرمتان
بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت
پیوندهای روزانه
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
پربیننده ترین مطالب
آرشیو مطالب