پشتیبانی

ابزار تلگرام

تیک ابزارابزار تلگرام برای وبلاگ

  • Cougar

    بن بست اردیبهشت

  • Lions

    شعر کوتاه

  • Snowalker

    داستان کوتاه

  • Howling

    بریده کتاب

  • Sunbathing

    بن بست اردیبهشت

من آرام دوستت خواهم داشت

شعر کوتاه

مــــــــــــــــــــن

آرام دوستت خواهم داشت... 

طوری که خودت هم

از این علاقه بویی نبری!!!
همین که بودنت را حس کنم کافیست!
تو در دنیای زیبایت

عاشق هر کسی که دوست داری باش ..

من‌ از دور عاشقی خواهم کرد...

 

ناشناس

خیلی زیباست 

ولی من برات آرزوی عاشقی های نزدیک رو دارم 

دورباش اما نزدیک من از نزدیک بودن های دور میترسم... 
من ارام دوستت خواهم داشت..
طوری که خودت هم از این عشق بویی نبری
همین که بودنت را حس کنم کافیست
تو در دنیایت عاشق باش
من از دور عاشقی خواهم کرد
اصلا...مرا چه به عاشقی...
من تنها برایت خواهم مرد
تو بخواه...
مرسی عالیه 
سلام دوست خوب من
ببخشید این مدت نشد نظر بدم. حسابی درگیر بودم. فقط میخوندم پست هات رو و لبخند میزدم.
موفق باشی. عین همه پستات. عالی داداش:)
مرسی مهدی جان باعث افتخاره حضورت
از دور عاشقی کردن فایده نداره آخرش به سیگار و ... ختم میشه:)) عشق یک طرفه که دهان آدم را سرویس می کند:))
جدای از شوخی قشنگ بود
سیگاری گوشه گیرم الانم
بسیار عالی آفرین!
مرسی
دماغ تو دماغ شدن اینا
متن رو بچسب خخخ
شنبه ۲۴ تیر ۹۶ , ۲۲:۴۰ فاطمه علی پور
عکس:/

شنبه ۲۴ تیر ۹۶ , ۲۲:۳۷ علیـ ــر ضــا
وای وای دفعه بعد صوتی بزار 😂😂 نمیشه چشم باز سر زد به وبت
عاااالی 😍
خخخ باشه 
شنبه ۲۴ تیر ۹۶ , ۲۲:۱۸ مهندس رضا عباسی
زیبا بود
کاش ما هم عاشق می شدیم.
خخخخ
همه میشن شک نکن
احسنت
مرسی
واقعا عالی بود و معرکه 
هزار لایک
مرسی
:))خخخ 
اینارو اون بالا
فافا اون بالا رو نبین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بن بست اردیبهشت

محفلی با طعم
شعر، هنر، ادب...

مرسی از حضور
گرمتان
بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت
پیوندهای روزانه
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
پربیننده ترین مطالب
آرشیو مطالب