پشتیبانی

ابزار تلگرام

تیک ابزارابزار تلگرام برای وبلاگ

  • Cougar

    بن بست اردیبهشت

  • Lions

    شعر کوتاه

  • Snowalker

    داستان کوتاه

  • Howling

    بریده کتاب

  • Sunbathing

    بن بست اردیبهشت

فریاد

ااحمد شاملو

در تمام شب چراغی نیست - 
در تمامِ شب چراغی نیست. 
 در تمامِ شهر 
 نیست یک فریاد. 

 

احمد شاملو :: ادبیات سیاه

 

از طرف وبلاگ http://Blackletter.blog.ir

سلام. سام عزیز من حقیقتش فکر نمیکردم شما بخوای بیای و فقط یک قسمت کوچیک از شعر رو به نمایش بزارید.
کارهای زنده یاد شاملو همیشه فوق العاده بوده و در ذهن هاهم خواهد بود.
دوستانی هم که میگن بی معنی بود اگر روی لینک زیر شعر کلیک میکردی و بقیه شعر رو میخوندید هیچ وقت کلمه  بی معنی یا به دلم ننشست رو به کار نمیبردید. اگر هم میبردید. نشان از سلیقه یا فهم نادرستتون نسبت به شعر داشت.
در رابطه با اسم ادبیات سیاه هم بگم که انتخاب اسم برای وب سلیقه ای و من خودم که نویسنده این وب هستم میگم که این فقط و فقط یک اسم.
بهرحال ازتون ممنونم که این مطلب رو داخل وبتون به نمایش گذاشتید.موفق باشید.

فدات
انتخاب هاتون همیشه عالی وناب
مرسی
عالی بود
روحشادیادش سبز
مرسی
"++"   این یعنی جی؟ یعنی به دل شما هم ننشت؟! پس چرا  تو وبلاگ قرار دادی؟!
این یه چیزیه دو سر برد و دو سر باخخت 
اول اینکه همراهی می کنه با مخاطب 
دوم اینکه از شعر هم دفاع می کنه 

من خودم ادبیات سیاه نامیده شدن رو دوست ندارم چون دوست ندارم ادبیات مانند سیاست روی به دو قطبی شدن بیاره 
راستش بخوای این شعر اصلا به دلم ننشست !
++
بسیار زیبا
مرسی
این عالی بود :)
مرسی
هعییییییی:(
روزگااار
عه اتفاقا منم به مطلب از شاملو گذاشتم خوشحال میشم ببینید
حتما
خیلی بی معنی بود خخخخخ
++
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بن بست اردیبهشت

محفلی با طعم
شعر، هنر، ادب...

مرسی از حضور
گرمتان
بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت
پیوندهای روزانه
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
پربیننده ترین مطالب
آرشیو مطالب