پشتیبانی

ابزار تلگرام

تیک ابزارابزار تلگرام برای وبلاگ

  • Cougar

    بن بست اردیبهشت

  • Lions

    شعر کوتاه

  • Snowalker

    داستان کوتاه

  • Howling

    بریده کتاب

  • Sunbathing

    بن بست اردیبهشت

شعر از نزار قبانی

بانوی من


در این دفتر


هزاران واژه می‌یابی

 

برخی سپید


برخی سرخ


کبود


و زرد

 

با این همه


تو ای ماه سبزگون


شیرین‌ترین


و عظیم‌ترین واژه منی

 

 

#نزار_قبانی

عالی و دلنشین D:
فدات
بسیار عالی
ツ چه زیبا
يكشنبه ۷ خرداد ۹۶ , ۰۴:۵۱ شرمندهٔ یابن الحسن
بسیارعالی ...


واژه ها را با هوای با تو بودن دوست دارم
واژه ها را می نویسم چون که بر عشقت دچارم
شعر ها با واژه های بی تو اما خشک و خالیست
شعر ها را با حضوری سبز، زیبا کن بهارم
تو بهاری من قناری در هوایت می سرایم
شعر ها را با هوای با تو بودن می نگارم
چون گل بشکفته ای تو در دل شب خفته ای تو
می سرایم می نگارم می نوازم گلعذارم
صبح ها با ناز و عشوه می نمایی صد کرشمه
گرچه اندر کوی وصلت هیچ چیزی من ندارم
می زنم بال و پر و جار می شود با من شوی یار
گرچه نارم خانه و کار رحم کن بر قلب زارم
عین.الف
96/3/7
برای نون
مرسی زیبا بود 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بن بست اردیبهشت

محفلی با طعم
شعر، هنر، ادب...

مرسی از حضور
گرمتان
بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت
پیوندهای روزانه
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
پربیننده ترین مطالب
آرشیو مطالب