پشتیبانی

ابزار تلگرام

تیک ابزارابزار تلگرام برای وبلاگ

  • Cougar

    بن بست اردیبهشت

  • Lions

    شعر کوتاه

  • Snowalker

    داستان کوتاه

  • Howling

    بریده کتاب

  • Sunbathing

    بن بست اردیبهشت

شعر از محمد علی بهمنی

نه ساعت

 

آغازم می کند

 

نه تقویم

 

پایانم می دهد

 

لحظه شمار اتفاقی هستم که نمی افتد...

_______________________________

محمدعلی بهمنی

چهارشنبه ۳ خرداد ۹۶ , ۱۸:۵۹ یــاسـᓄـךּ ●‿●
:)
چهارشنبه ۳ خرداد ۹۶ , ۱۸:۵۸ شرمندهٔ یابن الحسن
حرف دل بود ممنونم
تا یه حدودی متوجه شدم .. به هر حال الکی نباید گفت قشنگه گفتم اصلا بفهمم منظورش چیه؟
ممنون
فدای تو
 قدردان مطالب زیبایتان هستم
خواهش می کنم مرسی از شما
جون خودم اصلا مفهمومش رو متوجه نشدم

بیشتر منظورش به انتظار برای معشوقس البته به نظر من
و انتظارش طولانی شده 
مطالب قشنگی میزارین :))
فدای شوما لطف دارید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بن بست اردیبهشت

محفلی با طعم
شعر، هنر، ادب...

مرسی از حضور
گرمتان
بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت
پیوندهای روزانه
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
پربیننده ترین مطالب
آرشیو مطالب