پشتیبانی

ابزار تلگرام

تیک ابزارابزار تلگرام برای وبلاگ

  • Cougar

    بن بست اردیبهشت

  • Lions

    شعر کوتاه

  • Snowalker

    داستان کوتاه

  • Howling

    بریده کتاب

  • Sunbathing

    بن بست اردیبهشت

شاهکار

شعر کوتاه

تو در سرت "جنگ" و 
من در دلم "صلح"
ماییم، شاهکار تولستوی!

 

#رضا_یار_احمدی

شنبه ۱۰ تیر ۹۶ , ۲۰:۵۹ حسان علی آبادی
با تلفظ تولستوی مشکل دارم نمی تونم شعر رو بخونم
اه
ولی زیباست
من خودم هم با تلفظش مشکل داشتم و برای این که درست تلفظ کنم رفتم سایت های خارجی یادمه 
چه‍ تشبیه‍ قشنگی 🤗
رمآن جنگ و صلحِ تولستوی👌
فدات
شنبه ۱۰ تیر ۹۶ , ۲۰:۵۵ شرمندهٔ یابن الحسن
بسیارعالی
مرسی
وااااای نگو که ذهن من رو همه چی میره جز چیزایی که به زبان و ادبیات فارسی ربط دارن /:
ادبیات که خوبه شیرینه
بسیار زیبا
این تولستوی جواب یکی از سوالات نوبت اول زبان فارسیم بود ک بلد نبودم , اخه اسم خوشگلتر نبود!
اسمش که با مصماس
تو ذهن می مونه
 آره ماها همه شاهکاریم تو خودمون هم جنگ و صلح داریم
 نیاز به شخص دوم نیست
لایک
 مگه من چن سالمه بابابزرگ خخخخ
خانوما رو سن حساسناااا 😡😡😡
وقتی یادت رفته یعنی سنت رفته بالا دیگه خخخ
آهاانننن خخخخ یادم اومد تو دبیرستان داشتیم خخخخ
درستی دبیرستان فراموشم شده
اره دیگه سن بره بالا خاطره ها فراموش میشن
تولستوی یعنی چی ؟؟؟
اسم رمان نویس معروف روسیه که کتاب جنگ و صلح اثر معروفشه 
عالی بود ولی بهتر بود جنگ رو با رنگ قرمز و صلح رو با رنگ سبز(البته سفید بهتر بود) نشون بدی!
این روزا همه جا صلح قرمزه 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بن بست اردیبهشت

محفلی با طعم
شعر، هنر، ادب...

مرسی از حضور
گرمتان
بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت
پیوندهای روزانه
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
پربیننده ترین مطالب
آرشیو مطالب