پشتیبانی

ابزار تلگرام

تیک ابزارابزار تلگرام برای وبلاگ

  • Cougar

    بن بست اردیبهشت

  • Lions

    شعر کوتاه

  • Snowalker

    داستان کوتاه

  • Howling

    بریده کتاب

  • Sunbathing

    بن بست اردیبهشت

حاال من

شعر کوتاه

 

حال من حال اسیرى ست

 

که هنگام فرار


یادش افتاد کسى منتظرش نیست نرفت


#آرش_معتمد

 چه دیر یادش افتاده من اگر بودم تو زندان هر روز فقط به همین مسیله فکر می کردم دلم به حالش سوخت
عالی
زیبا بود 
مرسی
سه شنبه ۳۰ خرداد ۹۶ , ۲۳:۴۴ شرمندهٔ یابن الحسن
هههعععیییی
هی روزگار
قالب جدید مبارک
مرسی
زیبا بود
مرسی
فوق العاده زیبا! :)
فدای تو
آخخخخخ طرف چه ضدحالی خورده  اوفففف خخخخ
خوشکل تر شده اینجا!


نبودم :)
چشات خوشگل می بینه قابل شما رو نداره 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بن بست اردیبهشت

محفلی با طعم
شعر، هنر، ادب...

مرسی از حضور
گرمتان
بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت
پیوندهای روزانه
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
پربیننده ترین مطالب
آرشیو مطالب