پشتیبانی

ابزار تلگرام

تیک ابزارابزار تلگرام برای وبلاگ

  • Cougar

    بن بست اردیبهشت

  • Lions

    شعر کوتاه

  • Snowalker

    داستان کوتاه

  • Howling

    بریده کتاب

  • Sunbathing

    بن بست اردیبهشت

او آمد

شعر کوتا

او 

فقط آمد که 

از دلم رد شود

 

#سام 

رد شدن کلن تو خونته سام 
رد شو یبار دیگه ببینمت..... 

گذشته از شوخی قلمتو دوس دارم
مرسی
عالی
فدات
تو فقط امده بودی که دل از من ببری؟
بروی, دور شوی, قصه و رویا بشوی؟
عالی
مثل آمدن ورفتن باد...
درودغم انگیزوزیبا

مرسی
این نیز بگذرد!
شاید
هههعععیییی :(
++
مشکل اینه که رد نشد:/
مونده
نمیره هم
فدات
دل من کاروانسرای شلوغی نبود
که بود و نبودت فرقی نکند
بیایی و بگذری و نمانی
دل من حتی احساس نکند
دل من از جنس بلور تنهایی بود
بودنت پر کرد جای خالی تنهایی من
که آمدی و شکستی و رفتی
به خیال خود گمان کردی
دل من حتی احساس نکند
عالی مثل همیشه 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بن بست اردیبهشت

محفلی با طعم
شعر، هنر، ادب...

مرسی از حضور
گرمتان
بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت
پیوندهای روزانه
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
پربیننده ترین مطالب
آرشیو مطالب