پشتیبانی

ابزار تلگرام

تیک ابزارابزار تلگرام برای وبلاگ

  • Cougar

    بن بست اردیبهشت

  • Lions

    شعر کوتاه

  • Snowalker

    داستان کوتاه

  • Howling

    بریده کتاب

  • Sunbathing

    بن بست اردیبهشت

آمدی جانم به قربانت

امدی

آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا
بی وفا حالا که من افتاده ام از پا چرا

#شهریار

نوش دارویی و بعد از مرگ سهراب آمدی
بی وفا ای- زودتر میخاستی حالا چرا 
لایک 
عالی بود مثل همیشه جناب.
عالیシ
ادم رویاد داستان زندگیش میندازه:(
نوش دارویی و بعد از مرگ سهراب امدی...
شهریارو خیلی دوست دارم
عالی بود 
سه شنبه ۱۰ مرداد ۹۶ , ۱۰:۲۲ علیرضا امیدیان نسب
زیبابود:(
سه شنبه ۱۰ مرداد ۹۶ , ۱۰:۲۱ علیرضا امیدیان نسب
زیبابود:(
شعر معروفی هستش و زیبا
مرسی
این شعر فوق العادس ...
مرسی
شهریار هم عالیه
درود ؛
به قول جناب وحشی که :
"اول آن کس که گرفتار شدش ،من بودم
موجب گرمی بازار شدش من بودم 
عشق من شد سبب خوبی و رعنایی او 
داد رسوایی من شهرت زیبایی او
بس که دادم همه جا شرح دل آرایی او
شهر پر گشت ز غوغای تماشایی او 
این زمان عاشق سرگشته فراوان دارد
کی سر برگ من بی سر و سامان دارد ... "

مرسی از استاد شهریار و این فاز خوبتون !:)
مرسی  دوست من 
غمناک عاااااالی
مرسی

یار با ما بی‌وفایی می‌کند ، بی‌گناه از من جدایی می‌کند

شمع جانم را بکشت آن بی‌وفا، جای دیگر روشنایی می‌کند

می‌کند با خویش خود بیگانگی، با غریبان آشنایی می‌کند(سعدی)

لایک 
عااالی
فدات
لایک
فدات
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بن بست اردیبهشت

محفلی با طعم
شعر، هنر، ادب...

مرسی از حضور
گرمتان
بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت
پیوندهای روزانه
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
پربیننده ترین مطالب
آرشیو مطالب