پشتیبانی

ابزار تلگرام

تیک ابزارابزار تلگرام برای وبلاگ

  • Cougar

    بن بست اردیبهشت

  • Lions

    شعر کوتاه

  • Snowalker

    داستان کوتاه

  • Howling

    بریده کتاب

  • Sunbathing

    بن بست اردیبهشت

حوصله

روزت مبارک

حوصله‌ات که سر می‌رود
با دلم،
با دوست داشتنم 
 بازی نکن!
من در بی‌حوصلگی‌هایم 
با تو زندگی‌ها کرده‌ام....

#احمد_شاملو

 

 

#روزت_مبارک

بنده خدا گوشیه آیفونشو ازش دزدیدن ریخته بهم ناراحته؟
خیلی هم قشنگ! :)
مرسی
اقا این احمد شاملو شاهکاره آقا شاهکاااار
قبول دارم احسنت
عالییی
مرسی
ممنونم خیلی تشکر میکنم
فدات
خیلى قشنگ بود تشکر فروان ما را پذیرا باشید:)
حوصله ات که سر رفت
 سرى به خیال من بزن 
که خیال من تنها در دنیا 
حوصله ى تو را دارد

عالی
فردا سالروز مرگ شاملوست ...روحش شاد چقدر چسبید تو همچین شبی
فدات
با این شعر خاطره داشتم 
مرسی انتخاب زیبایی بود 
فدات
لایک
فدات
چقدر زیبا :)
احمد شاملو دوست دارم
فدات
زیبا بود:)
مرسی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بن بست اردیبهشت

محفلی با طعم
شعر، هنر، ادب...

مرسی از حضور
گرمتان
بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت
پیوندهای روزانه
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
پربیننده ترین مطالب
آرشیو مطالب