پشتیبانی

ابزار تلگرام

تیک ابزارابزار تلگرام برای وبلاگ

  • Cougar

    بن بست اردیبهشت

  • Lions

    شعر کوتاه

  • Snowalker

    داستان کوتاه

  • Howling

    بریده کتاب

  • Sunbathing

    بن بست اردیبهشت

امان

شعر کوتاه

امان از شب هایی که "یادت"عبور نمی کند،
از کوچه پس کوچه هایِ "یادم" ...!


#نیلی_ق

موفق باشید
مرسی
يكشنبه ۲۵ تیر ۹۶ , ۰۹:۰۷ مریــــ ـــــم
هعععی
روزگار
مطمئن باش، کسی که با تو بر سر موضوعی به نتیجه نمی رسد،باکسی در جایی دیگر به نتیجه رسیده است
#تجربه
چی بگم والا شاید
يكشنبه ۲۵ تیر ۹۶ , ۰۴:۱۵ من الله التوفیق
سلام 

درخواست تبادل لینک داده بودید .... ما رو لینک کنید و خبر دهید تا لینکتان کنم
عالی.
مرسی داش
خواهش میکنم :)
اندکى خط خطى مى کشم از ذهن مواجم
روى ساحل آرام و رویایى 
تا آسوده پرواز کند مرغ دریایى
که سپرد مرا به ساحل ها
دوستش دارم از دور دست ها 
لعنت بر من که پرواز را نیاموختم
پس غرق مى شوم در این همه زیبایى
... 

عالیه باعث افتخاره حضور شما
صد فغان و آه و حسرت از یادت 
که در یادم نماند
صد دشنام بر فراموشى  
که هر روز آن را از من به تاراج مى برد
هزار درود بر عشق که هرشب
که آن را به من باز مى گرداند
مرسی از شعر هی زیبات رویا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بن بست اردیبهشت

محفلی با طعم
شعر، هنر، ادب...

مرسی از حضور
گرمتان
بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت
پیوندهای روزانه
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
پربیننده ترین مطالب
آرشیو مطالب