پشتیبانی

ابزار تلگرام

تیک ابزارابزار تلگرام برای وبلاگ

  • Cougar

    بن بست اردیبهشت

  • Lions

    شعر کوتاه

  • Snowalker

    داستان کوتاه

  • Howling

    بریده کتاب

  • Sunbathing

    بن بست اردیبهشت

لازم نیست

دوستت دارم

لازم نیست

مرا دوست داشته باشی 

من تورا 

به اندازه هردومان 

دوست دارم ...

 

#عباس_معروفی

طعنه برا ما نزن ای دوست ک خود معترفیم
دف زنان بر سر بازار به رسوایی خویش
لایک غریبه 
طعنه نبود
سام جان ممنونم
فدات دوست من
Zibaa
مرسی
چه زیبا بود سام
مرسی دوست من شعر ها همیشه زیبا هستن 
دقیقا عین مخاطبش
این جور لازم نیستا نیازى نیستا که بعدش اینطورى ادامه داره بهترین دلگرمى هاى دنیاست واى به روزى که بگن لازم نیست منو بشناسى دیگه از طرفت هیچ انتظارى نداشته باش
عالی 
مرسی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بن بست اردیبهشت

محفلی با طعم
شعر، هنر، ادب...

مرسی از حضور
گرمتان
بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت
پیوندهای روزانه
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
پربیننده ترین مطالب
آرشیو مطالب