پشتیبانی

ابزار تلگرام

تیک ابزارابزار تلگرام برای وبلاگ

  • Cougar

    بن بست اردیبهشت

  • Lions

    شعر کوتاه

  • Snowalker

    داستان کوتاه

  • Howling

    بریده کتاب

  • Sunbathing

    بن بست اردیبهشت

دوست دارم را

دوست دارم

سنجاق کن
دوستت دارم های مرا
سمت غرب سینه ات
تا قلبت بشنود . . .
بلرزد . . .
بتپد . . .
برایم . . .


#باران_قیصری

چهارشنبه ۱۴ تیر ۹۶ , ۰۰:۱۶ سیّد محمّد جعاوله
خوبه
محشره داداش
مرسی
سمت غرب ............
زیبا
فدات
چه عکس حاصی! :)
عالی! :)
فدات
بسیار زیبا
مرسی
میدانی جای جمله ی دوستت دارم کجاست؟
دقیقا شمال عربیه تنت

مطلب خوبی بود احسنت
لایک مرسی
خودتو مسخره کن خخخخخخخ 
خخخخ
اون جا که میخواستم بگم چپ نوشتم راست خخخخ سمت چپ و راستو هنوز تشخیص نمیدم خخخ
ولی نه چپه نه راسته .. وسط قفسه سینه است :))
دست راستت رو بلند کن ببینم 
این یکی از عالی ترین پستایی بود که خوندم..
فقط باید میگفت وسط سینه ات چون قلب سمت راست نیست وسط قفسه سینه است خخخخخ
سمت چپه فکر کنم ها
خیلی دوست دارم نوشته هاتون روواقعا
ممنون:)
مرسی عزیز نظر لطفته 
عالی بسیار زیبا
مرسی دوست من
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بن بست اردیبهشت

محفلی با طعم
شعر، هنر، ادب...

مرسی از حضور
گرمتان
بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت
پیوندهای روزانه
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
پربیننده ترین مطالب
آرشیو مطالب