پشتیبانی

ابزار تلگرام

تیک ابزارابزار تلگرام برای وبلاگ

  • Cougar

    بن بست اردیبهشت

  • Lions

    شعر کوتاه

  • Snowalker

    داستان کوتاه

  • Howling

    بریده کتاب

  • Sunbathing

    بن بست اردیبهشت

زلف

رلف

زلف آن است
که بی شانه 
دل از جان ببرد...


#شهریار

من عاشق اشعار شهریارم
قشنگ مثل همیشه... 

دوست دارم نزنی شانه و هی گیر کند

لای موهای پریشان تو ، انگشتانم


عالی
عالی
مرسی
دوشنبه ۱۲ تیر ۹۶ , ۱۱:۴۵ سیّد محمّد جعاوله
زیبا بود.
مرسی
دوشنبه ۱۲ تیر ۹۶ , ۱۱:۳۰ ما جــــــــღــــــدہツ
:)
زیبابود
مرسی
این خیلی خوبه :)

شعر درست و کامل استاد شهریار:

زلف آن است که بى شانه دل از جا ببرد
نه که از , ماشطه هم زحمت بى جا ببرد
من به نقش تو گر از جا بروم خود رفتم
شرط آن است که نقش توام از جا ببرد !
دل که شیداى خدایى است قرارش همه اوست
غم که باشد که قـرار از دل شیدا ببرد
رنج ها مى برم از دست قلم موىِ خیال
به امیدى که دلى گنج تماشا ببرد
گر تمنّا کنم از دوست همانا خواهم :
همتى کز دل من ننگ تمنا ببرد
باغبان آنچه گل اندوخته بود از سر سال
مى رسد باد خزان تا همه یک جا ببرد
اجل آن نیست که از فتنه فراموش کند
گرت امروز فروهشته که فردا ببرد
دزد را راه به گنجینۀ پنهانى نیست
او همه نقشه که نقدینۀ پیدا ببرد
مرغ جان سرمدى و سنگرى قاف بقاست
کى فنـا رَه بـــه سوى قلعۀ عنقا ببرد
لیک از آن دزد که ایمان برد ایمن نشوى
او قسم خورده که صد دل به یک ایما ببرد
کوه توحید شو از دولت ایمان و بهل
سیل شرک مدنیت همه دنیا ببرد
رخت من گو ببر از دخمۀ گل ها بیرون
کیست کو نام من از دفتر دل ها ببرد
کیف دنیا خم و خمخانه به نادانش ده
کان نه خمرى که خمار از سر دانا ببرد
بى صفا آنکه به پیش نى کلک حافظ
نامى از نیشکر و شهد مصفّـا ببرد
شهریارا بجز این شاهد عشق شیراز
«نیست در شهر نگارى که دل ما ببرد»
عالی بود دمت گرم 
زلف بر باد نده تا ندهی بر بادم 
ناز بنیاد نکن تا نکنی بنیادم
شهره شهر مشو تا ننهم سر در کوه
عالی بود مرسی
دوشنبه ۱۲ تیر ۹۶ , ۱۰:۰۹ مریــــ ـــــم
زلف ان است که بی شانه و با شانه دل از جا بکند
:))
اره والا 
ایوووول
خدایی این مطالب رو از کجا می یاری ؟؟؟
من زیاد شعر کوتاه خوندم و یادداشت کردم عزیز
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بن بست اردیبهشت

محفلی با طعم
شعر، هنر، ادب...

مرسی از حضور
گرمتان
بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت
پیوندهای روزانه
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
پربیننده ترین مطالب
آرشیو مطالب