پشتیبانی

ابزار تلگرام

تیک ابزارابزار تلگرام برای وبلاگ

  • Cougar

    بن بست اردیبهشت

  • Lions

    شعر کوتاه

  • Snowalker

    داستان کوتاه

  • Howling

    بریده کتاب

  • Sunbathing

    بن بست اردیبهشت

مشکل

شعر کوتاه

 

هر وقت مشکلی داشتی
زنگ بزن!
هر وقت مشکلی داشتی که کوه
از تکلم آن عاجز بود
بی خبرم نگذار،
من بعد از مرگ
باز هم همین حوالی تو پرسه می زنم.

#سیدعلی_صالحی

ناشناس اره سام گفته میشه و میشه 
هه... اونم چ کسی ســـــــــــــــام
درست نمی تونم تجزیه و تحلیل کنم ولی فکر کنم اینجا دلی شکسته شده 
ینی میشه؟:/
حتما میشه 
من بعدازمرگ ...
لایک اپمممممممممممم
سپاس
بسیار عالی
زدست دیده و دل هردو فریاد که هرچه دیده بیند دل کند یاد..
خیلی قشنگ بود 
فدایی داری
عالی
عزیزی
دوشنبه ۲۹ خرداد ۹۶ , ۲۱:۱۹ شرمندهٔ یابن الحسن
بسیارعالی
دوشنبه ۲۹ خرداد ۹۶ , ۲۱:۱۹ شرمندهٔ یابن الحسن
بسیارعالی
رفیق با من تبادل میزنی؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بن بست اردیبهشت

محفلی با طعم
شعر، هنر، ادب...

مرسی از حضور
گرمتان
بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت
پیوندهای روزانه
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
پربیننده ترین مطالب
آرشیو مطالب