پشتیبانی

ابزار تلگرام

تیک ابزارابزار تلگرام برای وبلاگ

  • Cougar

    بن بست اردیبهشت

  • Lions

    شعر کوتاه

  • Snowalker

    داستان کوتاه

  • Howling

    بریده کتاب

  • Sunbathing

    بن بست اردیبهشت

عاشقت هستم

عاشقت هستم خجالت می کشم از گفتنش 
من حیا کردم دهان بستم ولی آیا تو هم...

لحظه ای افتاد چشمانت به چشمانم ولی...
از نگاهت همچنان مستم ولی آیا تو هم...

سعی کردم تا نظر بازی کنم رویم نشد 
حیف، من رُویم نشد، جَستم ولی آیا تو هم...

از زمین تا آسمان، از آسمان تا کهکشان...
زیرو رو کردم تو را جُستم ولی آیا تو هم...

کاش میشد قسمتم باشی تو ای حوّای من 
من که رفتم، آدمی پستم ولی آیا تو هم...

عاشقی از جنس مجنونم بیا لیلای من 
من که مجنونی ازین دستم ولی آیا تو هم..

 

 

#رضا_ایزدی

ولی آیا تو هم چی ؟ :(((
خخخ
سلام وبلاگ شما خیلی پربار و جالبه ای کاش بنده هم سلیقه و توامندی شما را داشتم . موفق باشید و کار عالیتان را ادمه دهید.
نظر لطف شماست داداشم 
+ بسیار زیبا +
فدای تو
خیلیم زیبا

عاشقت بودم واین را به هزاران ترفند
سعی کردم که بفهمانم وفهمیده نشد!

#سجاد_سامانی


التماس دعا
سربزنید


مرسی ساقی 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بن بست اردیبهشت

محفلی با طعم
شعر، هنر، ادب...

مرسی از حضور
گرمتان
بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت
پیوندهای روزانه
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
پربیننده ترین مطالب
آرشیو مطالب