پشتیبانی

ابزار تلگرام

تیک ابزارابزار تلگرام برای وبلاگ

  • Cougar

    بن بست اردیبهشت

  • Lions

    شعر کوتاه

  • Snowalker

    داستان کوتاه

  • Howling

    بریده کتاب

  • Sunbathing

    بن بست اردیبهشت

تورا نمی دانم!

شعر کوتاه

تو را نمی دانم !
 

اما من به تمامِ این کوچه و خیابان ها
 

به تمامِ قطارهایِ از راه نرسیده
 

به مسافرهایِ خسته
 

به پیرمردِ منتظر
 

به همه ی دنیا اصلا !
 

گفته ام که با تو نسبت دارم 
 

گفته ام که عاشقت هستم
 

رسوا کرده ام خودم را 
 

و دیگر کاری از دستِ تو
 

جز گرفتنِ دستانِ من
 

و دور شدن از اینجا به

 

بقیه در ادامه مطلب ...

 

 

گوشه ی خوشبختیِ کوچکِ خودمان
 

بر نمی آید !
 

تو را نمی دانم !
 

اما من 
 

همین روزها با خدا مذاکره خواهم کرد
 

یک مذاکره ی یک طرفه
 

که برنده ی نهایی من باشم
 

می خواهم باران را
 

آفتاب را
 

ابر را
 

اصلا تمامِ کائنات را
 

یک روز به دستِ من بدهد
 

تا تمامِ محاسبات را درهم بریزم
 

و هیچکس نفهمد
 

من در یک گوشه ی دنیا
 

چگونه
 

دوست داشتنت را
 

عطری کردم
 

و پوشاندم دنیا را
 

از بویِ خوشِ
 

خواستنت !

 

 

 عالی و دلنشین

همون قضیه
"رسیده است به رسوایی و جنون کارم
میان جمع بگویم که دوستت دارم"
خیلی قشنگ بود
منو یادتونه؟
از خواننده های قدیمی وبتونم؛)
چند وقت بود نیومده بودم
ببخشید
مرسی
خووووشششششمل
Wooowwwww این قشنگ ترین متنی بود که این چن وقته خوندم
عالی بود استاد عالی 

فدات
 این بار عالیییییی بود چون طولانی بود
فدات
قشنگ بود . . . :)
فدات
چه عکس قشنگی :))

متن هم به دل نشست ^_^
فدات
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بن بست اردیبهشت

محفلی با طعم
شعر، هنر، ادب...

مرسی از حضور
گرمتان
بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت
پیوندهای روزانه
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
پربیننده ترین مطالب
آرشیو مطالب