پشتیبانی

ابزار تلگرام

تیک ابزارابزار تلگرام برای وبلاگ

  • Cougar

    بن بست اردیبهشت

  • Lions

    شعر کوتاه

  • Snowalker

    داستان کوتاه

  • Howling

    بریده کتاب

  • Sunbathing

    بن بست اردیبهشت

خدای خیال من

مترسک خدای وجود من 

 

همیشه تصورات انسان به هر سمتی می رود در واقع بهتر است بگویم که رویا تنها اختیاری است که انسان از خودش دارد، فرض کنید در رویای خود در یک بیابانی قرار دارید و غیر از خودتان هیچکسی نیست . آیا حاضرید در این زمان برای خودتان مترسکی درست کنید؟

 

دو حس متفاوت ایجاد می شود اولا مترسک تنهاییتان را از بین می برد و حس بدتر اینکه نسبت به همین مترسک ساختگی خودتان هم ترس پیدا می کنید. حالا به این فکر کنید که بزرگترین ترس یک انسان چی می تواند باشد، از نظر من خلاء می تواند ویرانگر ترین ترس باشد. انسان در خلاء از هر چیزیکه ببیند می ترسد و تنها ممکن است فکر بودن خدا آرامش کند. همین را در مورد  مترسک فکر کنید آیا خدایی نیست در ذهن آشفته شما؟

 

مترسک بود و نبودش لازم است او هیچگاه حرف نمی زند ولی لازم است او هیچگاه به شما آسیب نمی رساند ولی گاهی فکر می کنید علت اصلی اوست. او را دوست دارید ولی کار هر کسی نیست نزدیک شدن به او 

 

او مترسک است خدای خیالی من


#سام 

دوشنبه ۲۲ خرداد ۹۶ , ۰۴:۳۲ دنیا(دختری ازجنس غم )
عالییی
قلم خوبی داشت... ولی من منظورش رو خوب متوجه نشدم!!
يكشنبه ۷ خرداد ۹۶ , ۲۰:۳۹ شرمندهٔ یابن الحسن
متن پیچیده ای بود 
يكشنبه ۷ خرداد ۹۶ , ۱۹:۲۴ نویسنده وبلاگ : محکوم به مجردی به خاطر بی کاری
ترس من فقط از این دنیا و نبود کار و عاقبتیه که مجبور بشم برای اینکه توی این بیکاری عذاب نکشم قتل نفس کنم و خودمو بکُشم.
وگرنه خدای هممون خیلی مهربونه و خیلی هم بخشنده.
اما میخواستم باهاش تا این حد هم اینجوری نباشم که هر چی خواست نتونم هر چی گفت نشه.
مخصوصا زنده موندن اونم تا زمان مرگ طبیعی.
متاسفانه اگر به این روال بگذره و بی پول بمونم بعد از پد رو مادرم و منبع در آمدی نداشته باشم طاقت کارتن خوابی ندارم عزیت مندانه خودکشی می کنم.گرچه خدا نمیخواد.
ولی مجبور بشم این کارو میکنم.آهر ترس من از این مسئولینه که نمیفهمن چه بلایی دارند سر آیند های ما جوانان میارن.
خواستی تایید نکن.می ترسم مسئولی به وبلاگت بیاد و ببینه و نقش خودش رو که در آینه ی وبلاگ توعه ادر این نظر، ار بین ببره و یه چیزی اون ور تر از این نظر(یعنی وبلاگت هم خدایی نکرده فیلتر کنه مسئول)
++
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بن بست اردیبهشت

محفلی با طعم
شعر، هنر، ادب...

مرسی از حضور
گرمتان
بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت
پیوندهای روزانه
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
پربیننده ترین مطالب
آرشیو مطالب