پشتیبانی

ابزار تلگرام

تیک ابزارابزار تلگرام برای وبلاگ

  • Cougar

    بن بست اردیبهشت

  • Lions

    شعر کوتاه

  • Snowalker

    داستان کوتاه

  • Howling

    بریده کتاب

  • Sunbathing

    بن بست اردیبهشت

شعر کوتاه 146


اگر مرده ای

بیا و مرا ببر

و اگر زنده ای هنوز ...

لااقل ،

خطی ، خبری ، خوابی ، خیالی

بی انصاف!


#سید_علی_صالحی

هی اونجا! من می توانم سوگند یاد کنم من تا به حال به این سایت بوده است، اما بعد از مرور برخی از پست من متوجه شدم آن را به من جدید است.
به هر حال، من کاملا خوشحالم که آن را پیدا کردم و
من علامت گذاری به عنوان کتاب و چک کردن اغلب!
من واقعا خوشحال هستم که این پست های وب سایت را بخوانم که شامل بسیاری از حقایق مفید است، اما متشکرم برای ارائه این آمار.
سلام، من از طریق پست شما لذت می برم. من دوست دارم
برای نوشتن نظر کمی برای حمایت از شما.
من کنجکاو بودم اگر تا به حال تغییر ساختار خود را در نظر داشتید
سایت؟ بسیار خوب نوشته شده است من عاشق آنچه شما باید بگویید.
اما شاید شما می توانید کمی بیشتر در راه محتوای، به طوری که مردم می تواند با آن ارتباط برقرار بهتر است.
فقط یک یا دو عکس داشته باشید.

آیا شما می توانید آنرا در فضای بهتری جا دهید؟
بخش جذاب از محتوا. من به سادگی روی سایت شما و در سرمایه ی سرمایه ی خود غرق شدم
می گویند که من در واقع از حساب وبلاگ خود لذت می بردم
پست ها. به هر حال من به شما در اشتراک خود اضافه می کنم و حتی من دستاوردی هستم که شما به طور مداوم سریع پذیرش می کنید.
من می توانم اطلاعات خوبی از مقالات وبلاگ شما پیدا کنم.
پست عالی من این وبلاگ را به طور مداوم بررسی کردم و من تحت تاثیر قرار گرفتم!
اطلاعات فوق العاده مفید به خصوص آخرین قسمت :) من
مراقبت از این اطلاعات بسیار زیاد است. من برای این اطلاعات خاص برای مدت بسیار طولانی جستجو کردم.
سپاس و موفق باشی.
ممنون
عالی است برای بازدید از این صفحه وب و خواندن نظرات همه
متخصصان در مورد این پست، در حالی که من نیز علاقه مند به گرفتن تجربه است.
سلام به همه، چطور همه چیز را می فهمم، هر کس فکر می کند
یکی از این وب سایت ها بیشتر است و نظرات شما در حمایت از کاربران جدید بسیار خوب است.
سپاس به خاطر این نوشتن. این یک بار یک حساب کاربری سرگرمی بود.
پیچیده تر به نظر بیشتر قابل قبول از شما را ببینید! در هر صورت، ما چطور می توانیم این مکتابات را نگه داریم؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بن بست اردیبهشت

محفلی با طعم
شعر، هنر، ادب...

مرسی از حضور
گرمتان
بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت
پیوندهای روزانه
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
پربیننده ترین مطالب
آرشیو مطالب