پشتیبانی

ابزار تلگرام

تیک ابزارابزار تلگرام برای وبلاگ

  • Cougar

    بن بست اردیبهشت

  • Lions

    شعر کوتاه

  • Snowalker

    داستان کوتاه

  • Howling

    بریده کتاب

  • Sunbathing

    بن بست اردیبهشت

شعر کوتاه 35


با چراغی همه جا گشتم و گشتم در این شهر


هیچکس، هیچکس اینجا به تو مانند نشد!

#فاضل_نظری
telegram.me/bonbaste_ordibehesht

Thanks for sharing your thoughts on شعر کوتاه.
Regards
باشه...ممنون!
فقط اسمش رو شندیم اونم در همین حد اسم...
کتاب خاصی ازش معرفی نمیکنی؟
مثل کتاب سطر ها در تاریکی جا عوض می کنن
من عاشق شعرم حتما میخرم نظرم و میگم
ولی کلا فاضل شاعر قوییه...
ممنون از معرفیت
عزیزی
کتاب های گروس عبدالملکیان هم بخون
نمی دونم باهاش اشنایی داری یا نه
ولی فوق العاده هستن
آره واقعا...قشنگ معلومه که فکر میکنه بعد شعر میگه...کتاب"آنها" رو قسمتهاییش رو خوندم و کتاب "ضد"رو جدیدا خریدم وتموم کردم:
«من ضدی دارم
آنقدر فریب کار که آن را خود پنداشته ام
و حالا از خود به تو شکایت آورده ام»
کتاب گریه های امپراطور از همشون به نظرم بهتره
شعرای فاضل نظری عالیه من عاشقشم
«ای سیب سرخ غلت زنان در مسیر رود
یک شهر تا به من برسی عاشقت شدند!!»

لایک
فوق العاده هستن همه کتاب هاشون
tnx very n!CeeEee



همین چندروز پیش
 فکرمیکردم
میتوانم عاشق کسی شبیــه تـو شوم
ازهمین چند روز پیــش
 هیـــچ کــس ,شبیـــــــــــه تــــــــــ♥ـــــــــــو نیستــــــــــــــــ ... !!!!!
فوق العاده بود
لایک
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بن بست اردیبهشت

محفلی با طعم
شعر، هنر، ادب...

مرسی از حضور
گرمتان
بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت بن بست اردیبهشت
پیوندهای روزانه
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
پربیننده ترین مطالب
آرشیو مطالب